Produkt dnia
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

 

Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach sklepu. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta lub w gwarancji on-line wystawionej przez gwaranta. Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów.

Sprzedawane przez PORAJ Poranek & Kuźmiński Spółka Jawna produkty [urządzenia drukujące] objęte są gwarancją, a długość jej trwania zależy od producenta. Standardowo jest to okres od 12 do 24 miesięcy. Długość okresu gwarancyjnego i sposób realizacji naprawy gwarancyjnej (naprawa w serwisie lub naprawa u klienta - w miejscu instalacji urządzenia) podana jest na stronie internetowej PORAJ Poranek & Kuźmiński Spółka Jawna – przy każdym produkcie.


Poniżej opisujemy co należy zrobić, jeśli Państwa urządzenie się zepsuje. Prosimy  odnaleźć producenta urządzenia i zapoznać się z procedurą realizacji zgłoszenia gwarancyjnego.

BROTHER
Naprawami gwarancyjnymi produktów Brother zajmuje się autoryzowany serwis Brother – firma BLASC.

Jeżeli mają Państwo problem z urządzeniem firmy Brother, prosimy o zgłoszenie usterki e-mailowo na adres serwis@blasc.pl. Prosimy o podanie w treści e-maila następujących informacji: numer seryjny urządzenia, opis usterki oraz skan dowodu zakupu (paragonu lub faktury).

Szczegółowe zasady zgłaszania napraw gwarancyjnych dostępne są na stronie serwisu BLASC: http://www.blasc.pl/?sec=show_page&id=6253

W przypadku pytań lub wątpliwości dotyczących zgłoszenia lub realizacji usługi gwarancyjnej, prosimy kontaktować się z infolinią firmy Brother pod numerem telefonu 22 500 94 94 lub bezpośrednio z serwisem autoryzowanym BLASC pod numerem 22  462 84 40, 22 462 84 50.

CANON
Naprawami gwarancyjnymi produktów Canon zajmuje się autoryzowany serwis Canon – firma Fis-Komp.

Jeżeli mają Państwo problem z urządzeniem firmy Canon, prosimy o wysłanie produktu do Fis-Komp. Do przesyłki należy dołączyć opis usterki, kopię dowodu zakupu (paragonu lub faktury), adres zwrotny i numer telefonu do kontaktu.

Szczegółowe zasady zgłaszania napraw gwarancyjnych dostępne są na stronie serwisu Fis-Komp: http://fiskomp.pl/menu/jak_wyslac_sprzet/  

W przypadku pytań lub wątpliwości dotyczących zgłoszenia lub realizacji usługi gwarancyjnej,  prosimy kontaktować się z infolinią firmy Canon pod numerem telefonu 22 583 43 07 lub bezpośrednio z serwisem autoryzowanym Fis-Komp pod numerem 22 632 14 93.

EPSON
Naprawami gwarancyjnymi produktów Epson zajmuje się producent.

Jeżeli mają Państwo problem z urządzeniem firmy Epson, prosimy o kontakt z infolinią producenta pod numerem telefonu 22 295 37 25. Konsultant infolinii poprosi o podanie numeru seryjnego urządzenia oraz podejmie próbę rozwiązania problemu przez telefon. Jeżeli jednak nie będzie to możliwe, konsultant przyjmie zgłoszenie i uruchomi procedurę naprawy gwarancyjnej.

HP
Naprawami gwarancyjnymi produktów HP zajmuje się bezpośrednio producent.

Jeżeli mają Państwo problem z urządzeniem firmy HP, prosimy o kontakt z infolinią HP pod numerem telefonu 22 566 60 00, a w przypadku urządzeń typu DeskJet pod numerem telefonu 22 583 43 73.

Konsultant infolinii HP poprosi o podanie numeru seryjnego urządzenia oraz podejmie próbę rozwiązania problemu przez telefon. Jeżeli jednak nie będzie to możliwe, konsultant przyjmie zgłoszenie reklamacyjne i uruchomi procedurę reklamacyjną – w przypadku:
- produktów konsumenckich – producent wyśle do Państwa nowe lub regenerowane urządzenie, następnie poprosi o odesłanie wadliwego urządzenia na koszt HP;
- urządzeń biznesowych – urządzenie zostanie naprawione przez serwis HP.

SAMSUNG
Naprawami gwarancyjnymi produktów SAMSUNG zajmuje się autoryzowany serwis Samsung – firma EO Networks.

Jeżeli mają Państwo problem z urządzeniami  firmy SAMSUNG, prosimy o zgłoszenie usterki e-mailowo na adres samsung@eo.pl, lub telefonicznie pod numerem 22 376 69 96. Prosimy o podanie w treści e-maila następujących informacji: numer seryjny  urządzenia, model, opis usterki, skan dowodu zakupu (paragonu lub faktury). W zależności od rodzaju urządzenia naprawa odbędzie się w serwisie lub w miejscu instalacji sprzętu.

W przypadku pytań lub wątpliwości dotyczących zgłoszenia lub realizacji usługi gwarancyjnej, prosimy kontaktować się z infolinią Samsung pod numerem telefonu 22 607 93 33 lub bezpośrednio z autoryzowanym serwisem EO Networks pod numerem telefonu 22 376 69 96.

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 603 947 260.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: poraj@poraj.pl lub telefonicznie: 603 947 260. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl